Sitemize Hoş Geldiniz Minecraftçı dostlar !

18 Mart 2013 Pazartesi

Herobrine Nedir ? Kimdir ?

  Herobrine bir rivayete göre Notch'un ölmüş kardeşidir.Bir diğer rivayete göre de oyunun ilk versiyonlarında Notch ölmüş kardeşi Brine'ın anısına yaptığı söyleniyor.Karşılaşma ihtimali %0.1'den daha düşük bir ihtimaldir.

Herobrine aynı Steve gibidir fakat tek farkı gözleridir.


  Herobrine'yi görmek için Minecraft Herobrine Mod'u indirmeniz yeterli :) Korku dolu dakikalara hazır olun !

  Herobrine evinizi yakabiliyor, sandıktan itemlerinizi alabiliyor, ve canı isterse sizi öldürüyor.Bazen de çok korkutucu çığlıklar geliyor siz tam dalgınken son ses bir çığlık ! O anda her şey birbirine karışıyor :D 

Herobrine ile ilgili daha ayrıntıı bir bilgi verecek olursak Herobrine ilk kez bir çocuk tarafından görülmüştür. Çocuğun sistem gereksinimleri çok düşük olduğundan görüş mesafesini Tiny ( Küçücük) yapmıştır. Daha sonra çocuğun karşısına Herobrine çıkmış. Fakat çocuk aldırış etmemiş. Çocuk daha Minecraft'a yeni başladığı için Herobrine' ı bilmiyormuş. Birkaç araştırma sonrası Herobrine'yi öğrenmiş ve hemen Minecraft' in Resmi sitesinde paylaşmış. 

Başka bir rivayet ise Herobrine'nın oyunun kurucusu Noch'un kardeşi olduğu yönündedir. Kardeşinin adı Brine'dır. Brine bir trafik kazasında yaşamını yitirdiği için kardeşi Noch onun anısına Herobrine'ı yaratmıştır. Fakat Herobrine olursa 7.500 kişi Minecraft'ı bırakacağını söylemiş ve sosyal ortamda ortaya çıkan Herobrine adlı hacker yüzünden Noch, Herobrine'ı 1.4'e geçerken kaldırmıştır. Fakat bu Herobrine olayı gizemini sürdürmektedir. 

Daha başka bir rivayete göre ise Noch, kardeşi Brine ve sevgilisi bir uçak yolculuğundayken uçak arızalanır. Uçakta sadece 2 paraşüt vardır. Brine büyük bir fedakarlık yaparak paraşütü Noch'un sevgilisine verir. Noch ve sevgilisi uçaktan kurtulur fakat Brine ölür. Bu yüzden Brine Hero yani Kahraman lakabıyla Minecraft'a eklenir.

Herobrine adlı sosyal medya hackeri ise hala gizemini sürdürüyor. Noch www.minecraft.net adresinde ne zaman Minecraft'ta bir güncelleme yapsa yenilikler bölümüne hep 
-Herobrine removed (Herobrine kaldırıldı) yazıyor. Bunun nedeni ise Herobrine adlı sosyal medya hackerinin pes etmesi ve hackerlik yapmamasıdır.
Herobrine ile ilgili daha ayrıntılı bilgi verecek olursak
İşte videosu:




20 yorum:

  1. Herobrine zatan bir mod. Bazı internet sitelerinde biz bilmeden .minecraft'a mod atıyorlar o yüzden.Veya kendi kendisini tekrar yaratıyor. Notch da twiter da yalanladı.hacker minecrafta mod attığı için Notch herobrine gerçekten silseydi iyiydi (:

    YanıtlaSil
  2. genelde herobrine silinmedi çünkü silinseydi launcherde yazmazdı kesin bizi oyuna girmemiz için çekiorlar çünkü minecrafta sarı kumlu dünya yaparsan tapınaklar çiftlikler var onları araştırdım hepsinde herobrine tuzakları vardı yani oyundan silinmedi minecraft sanırım lanetli bir oyun silindi diye yalan atıolar kardeşimle oynarken minecraftta ev kuruoduk herobrine moddaki 1 ses geldi buda nıyyy nıııı diye bi ses gerip bi ses gelior tapınakları neden koyduklarını araştırcam

    YanıtlaSil
  3. herobrine bence harika bir şey ben çok sevdim

    YanıtlaSil
  4. herobrine bence harika bir şey ben çok sevdim

    YanıtlaSil
  5. herobrine bence bir hack her seferinde önüme çıkıyor her seferinde oyunu silip tekrar yüklüyorum bir türlü çıkmıyor

    YanıtlaSil
  6. Ben onu modluda hapsetmenin yolunu buldum obsidyenden ışınlanamıyor en azından modlu için

    YanıtlaSil
  7. Ben onu modluda hapsetmenin yolunu buldum obsidyenden ışınlanamıyor en azından modlu için

    YanıtlaSil
  8. ya çok kafa karıştırıcı bir olay

    YanıtlaSil
  9. ya çok kafa karıştırıcı bir olay

    YanıtlaSil
  10. Herobrine silinmedi hala var

    YanıtlaSil
  11. Herobirine ın gözleri neden beyaz yapmışlar araştırdım herobrine küçüken
    Bir şimşek çarpar ve gözleri beyaza dönüşür çok sinirlendiyinde gözleri parlar ama hayla beyazdır

    YanıtlaSil
  12. Herobrine her mod da gelir 1.4 sürümünde dünyama geldi kanıtı var evimin kapısını kapatıyorum odun toplamaya gidiyorum eve gelince kapıyı açık buluyorum sonra eve dikti baktım tabela vardı üzerinde ingilizce birşeyler yazıyordu ingilizce olduğundan dolayı anlamadım herobrine yazıyordu bitek bunu anladım tebelanın üzerinde ve kısacası dünyamda herobrine var ve herobrine her modà ve her sürüme geliyor 😔

    YanıtlaSil
  13. herobrine en guzel kışi ve en guçlu kışı😎😎🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  14. Ondan korkmuyorum çünkü o Steve herobrayn altinda Steve

    YanıtlaSil
  15. Abi herobrine yi gördüm şuan göremedin 2022 görmedim ama kaldırılmış olabilir

    YanıtlaSil